آموزش انیمیشن سازی در ظفر توسط استاد سید ایمان تکمیلی تدریس می شود و شما عزیزان می توانید هزینه آموزش را در 3 قسط بپردازید.
برای مشاهده قیمت دوره آموزش انیمیشن سازی در ظفر لطفا روی لینک زیر کلیک نمایید:
مباحث بیان شده در کلاس آموزش انیمیشن سازی در ظفر از مبتدی تا حرفه ای است و شما بعد از پایان کلاس می توانید انیمیشن دلخواه خود را بسازید .در این دوره شما با نرم افزارهای پریمیر ، فتوشاپ ، ایلستریتور و افترافکت کار خواهید کرد.البته نیازی نیست پیش زمینه ای داشته باشید و ما همیشه از صفر شروع می کنیم.
هچنین می توانید دوستان خود را جمع کنید و یک کلاس عمومی به وجود بیاورید تا هزینه کلاس برای هر نفر کمتر شود.بعد از پایان دوره آموزش انیمیشن سازی در ظفر که 40 ساعت می باشد، در یک آزمون شرکت می کنید که در صورت قبولی در آزمون می توانید به عنوان تدوین گر عضو تیم تکمان دیجیتال سرویس شوید.
لازم به ذکر است که ما در تیم تکمان دیجیتال سرویس، آموزش انیمیشن سازی رایگان هم داریم و در صفحه تکمان آکادمی قرار داده ایم لطفا روی لینک زیر کلیک نمایید:
آموزش انیمیشن سازی دو بعدی در ظفر
انیمیشن دو بعدی یکدست و جذاب، روشی منحصر به فرد، خلاقانه و گاهی کارآمدتر برای بیان یک داستان یا توضیح یک مفهوم، ارائه می دهد. عناصر متحرک، ذوق بیشتری را اضافه می کنند که می تواند به جلب توجه مخاطب شما، کمک کند و آن ها را به انجام یک اقدام خاص، سوق دهد.
معرفی دوره ی آموزش انیمیشن سازی دو بعدی در ظفر!
در این دوره، دانش آموزان دقت بصری خود را هنگام ترسیم ژست ها، توسعه می دهند که به ایجاد انیمیشن هایی کمک می کند که بیشتر با طبیعت و زندگی واقعی، مطابقت دارند. از اصول اولیه تا اهمیت احساسات، این دوره بر درک چگونگی ایجاد انیمیشن های دو بعدی جذاب و کار آمد، تمرکز دارد. این دوره به دانش آموزان کمک میکند تا حس بیشتری از زمان بندی را کسب کنند که به ایجاد تمایل بهتر برای ارزیابی یکپارچگی انیمیشن، کمک می کند.
در پایان دوره، دانش آموزان در حالت های قوی چهره، نحوه ی شکستن خط دیالوگ، نحوه ی ایجاد تاری حرکت و نحوه ی استفاده از مرجع ویدیویی برای بهبود انیمیشن خود، مهارت کسب می کنند. در نهایت، این دوره، یک نرم افزار انیمیشن حرفه ای را معرفی می کند که روز به روز در سراسر صنعت، پذیرفته شده است و پیاده سازی می شود.
شما می توانید همین امروز در این دوره، ثبت نام کنید. اگر علاقه به یادگیری در منزل را داشته باشید، می توانید از دوره های آموزش در منزل و آموزش خصوصی، استفاده کنید. برای یادگیری در مورد شغل های مرتبط با انیمیشن سازی دو بعدی نیز، کلاس های آموزش مختص بازار کار و آموزش پروژه محور، ارائه می شوند.
12 اصل اساسی انیمیشن سازی دو بعدی!
در سال 1981، اولی جانستون و فرانک توماس، انیماتورهای دیزنی، 12 اصل اساسی انیمیشن را بیان کردند که در مجموع، به عنوان پایه ای برای زنده کردن هنر روی پرده، عمل می کنند. اصول زیر، انیمیشن دو بعدی را در همه جا، هدایت می کنند.
- اسکواش و کشش. هدف از انیمیشن این است که به نقاشی های دو بعدی، احساسی واقعی بدهد. اصل اسکواش و کشش، وزن و حجم اشیاء کشیده را با کوتاه کردن و گشاد کردن آن ها، بسیار شبیه به یک توپ پرش، می کند.
- انتظار. تقریباً تمام حرکات با یک فکر، شروع می شود. به عنوان یک اصل، انتظار، کمک می کند تا به عمل اصلی یک صحنه ی متحرک، برسید. بدون آن، عمل برای بیننده، واقعی به نظر نمی رسد.
- صحنه سازی. درست مانند سایر اشکال محتوا، در انیمیشن نیز، ایده ی اصلی باید کاملاً واضح باشد. صحنه پردازی، اصل حفظ عناصر بصری مناسب و حذف هر چیز غیرضروری است تا بیننده، روی عمل اصلی، متمرکز بماند.
- حرکت مستقیم و ژست به ژست. دو راه برای ترسیم یک صحنه وجود دارد: مستقیم یا ژست به ژست. در انیمیشن مستقیم، صحنه از ابتدا تا انتها، فریم به فریم کشیده می شود. در سبک ژست به ژست، انیماتورها با کشیدن چند فریم کلیدی، شروع می کنند و سپس، فواصل را پر می کنند.
- عمل دنبال کردن و هم پوشانی. این اصل، باعث می شود که حرکت انیمیشن، واقعی تر شود. دنبال کردن، به حرکاتی مربوط می شود که به طور طبیعی پس از انجام یک عمل، انجام می شوند، مانند آرام کردن بدن پس از دویدن. عمل هم پوشانی، شامل متحرک کردن قسمت هایی از یک شخصیت از جمله مو، اندام و لباس برای حرکت با سرعت های مختلف است.
- آهسته وارد شدن و آهسته خارج شدن. بیشتر حرکات طبیعی به صورت آنی اتفاق نمی افتند. قبل از آن ها، یک تجمع قابل مشاهده ی حرکت و به دنبال آن، کاهش تدریجی سرعت انجام میشود. اعمال این مراحل قبل و بعد از اکشن در انیمیشن ها، باعث می شود احساس واقعی تری داشته باشند.
- قوس. بیشتر اجسام واقعی، مسیرهای منحنی را دنبال می کنند، نه خطوط مستقیم. اجرای آرک یا قوس در انیمیشن، باعث افزایش واقع گرایی می شود.
- عمل ثانویه. در زندگی واقعی، به ندرت اتفاق می افتد که فقط یک چیز در یک زمان، حرکت کند. صحنه های متحرک زمانی که شامل اقدامات ثانویه ی اضافی برای پشتیبانی از اکشن اصلی می شوند، واقعی تر و جذاب تر به نظر می رسند.
- زمان بندی. این اصل، تعداد فریم های مورد استفاده برای یک عمل را نشان می دهد. فریم های بیشتر منجر به عملکرد کندتر و فریم های کم تر، باعث عملکرد سریع تر می شود. زمان بندی خوب برای اطمینان از اینکه یک عمل، واقعی و طبیعی به نظر می رسد، بسیار مهم است.
- اغراق. این اصل، در مورد سبک است. بدون اغراق، انیمیشن های دو بعدی ممکن است کسل کننده، ایستا و بی روح باشند. تعادل را با دقت حفظ کنید و به واقعیت، وفادار بمانید، اما برای زنده کردن دنیای دو بعدی، آن را تزئین و تقویت کنید.
- طراحی محکم. انیماتورها باید اصول طراحی را بدانند و قوانین فضای 3 بعدی را رعایت کنند. آناتومی، وزن، تعادل، نور و سایه، هنگام طراحی انیمیشن های واقعی، بسیار مهم هستند.
- تجدید نظر. مخاطبان خود را با انیمیشن های جذاب، درگیر کنید. این لزوماً به این معنی نیست که آن ها را از نظر فیزیکی، جذاب یا حتی دوست داشتنی کنید. اما انیمیشن های شما باید به اندازه ی کافی جذاب، جالب و واقعی باشند تا بیننده به آن، وابسته شود.
کلاس های آموزشی ما، شروعی خوب برای یادگیری انیمیشن سازی دو بعدی!
با شرکت در کلاس های آموزش انیمیشن سازی دو بعدی در ظفر ما، قدم بعدی به سمت آینده ای درخشان با ساخت انیمیشین دو بعدی، بردارید. شما می توانید در خانه نیز، انیمیشن سازی دو بعدی را یاد بگیرید. کافی است که دوره های آموزش در منزل و آموزش خصوصی ما را چک کنید. برای بازاریابی با انیمیشن سازی دو بعدی نیز، می توانید از کلاس های آموزش پروژه محور و آموزش مختص بازار کار ما استفاده کنید.
مراحل اولیه برای انیمیشن سازی دو بعدی!
با در نظر گرفتن 12 اصل اساسی انیمیشن، زمان آن رسیده که به روند واقعی انیمیشن، شیرجه بزنید. این نکات و ترفندها از نرم افزار انیمیشن سازی مبتدی توصیه شده توسط تیم ویدیویی ما گرفته تا تهیه ی استوری برد، به شما کمک می کنند، انیمیشنی دو بعدی ایجاد کنید که مخاطب شما را تحت تأثیر قرار دهد و درگیر خود کند.
- استوری بورد خود را برای موفقیت، آماده کنید.
هنگامی که برای اولین بار یک پروژه ی انیمیشن را شروع می کنید، یک استوری بورد تهیه کنید. به یاد داشته باشید که انیمیشن با طراحی گرافیکی، یکی نیست. اگرچه این دو، دست به دست هم می دهند، اما یک تهیه کننده ی ویدیو یا انیماتور باید قبل از شروع پروژه، به یک متخصص طراحی گرافیک برای تهیه نقشه های انیمیشن، متکی باشد. بدون یک برنامه ی محکم و یک فیلم نامه برای دنبال کردن، پیدا کردن بهترین اصول برای اعمال در انیمیشن خود، بسیار دشوارتر خواهد بود.
استوری بورد، اساساً به عنوان ساختار بصری پروژه، عمل می کند. می توانید قالب های استوری بورد را به صورت آنلاین پیدا کنید یا قالب های خود را بسازید. یک استوری بورد خوب، شامل عنوان و هدف ویدیو و همچنین، مکانی برای قرار دادن تعداد عکس ها، فیلم های گرافیکی یا b-roll، کلیپهای ویدیویی پیشنهادی، یا متن هم پوشانی و هر صدای مربوطه است.
- نرم افزار انیمیشن خود را انتخاب کنید.
نرم افزار انیمیشن مناسب، طیف وسیعی از ابزارها و قابلیت ها را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند پروژه شما را بسازد. اگر قصد دارید انیمیشن سازی را ادامه دهید، باید مدتی را صرف یادگیری نحوه ی استفاده از Adobe After Effects کنید، جایی که جادو واقعاً اتفاق می افتد.
یادگیری هر نرم افزار یا ابزار طراحی جدید، به زمان نیاز دارد. در کلاس های ما، نرم افزار های لازم را یاد می گیرید.
- هر انیمیشن را با تصاویر ثابت، شروع کنید.
هنگامی که استوری بورد و طرح انیمیشن خود را آماده کردید، زمان آن رسیده است که فرآیند واقعی انیمیشن را شروع کنید. تا زمانی که کل طرح بندی را به عنوان یک تصویر ثابت ایجاد نکرده اید، هیچ انیمیشنی انجام ندهید. اصل انیمیشن شماره 11، واقعاً در این جا به کار می رود. تصاویر شما باید عمق داشته باشند و حتی زمانی که هنوز در صفحه هستند، احساس واقعی داشته باشند. این کار، باعث می شود که بعداً حرکت را آسان تر و طبیعی تر، اضافه کنید.
اگر می خواهید به صورت پیشرفته، بقیه ی مراحل را یاد بگیرید، در کلاس های آموزشی ما، شرکت کنید.
کلیات آموزش انیمیشن سازی دو بعدی در ظفر!
ظفر، محله ای در منطقه ی 3 کلان شهر تهران است و در شمال داودیه و جنوب بلوار میرداماد قرار دارد. این محله، از بهترین محله های منطقه ی 3 است و امکانات فراوانی دارد. امروزه خیابان ظفر، به نام خیابان وحید دستجردی نیز، شناخته می شود. اگر در محله ی ظفر، به دنبال کلاس های آموزش انیمیشن سازی دو بعدی می گردید، به ما مراجعه کنید.
کلاس های ما به صورت حضوری در ظفر و به صورت آموزش خصوصی و آموزش در منزل نیز، ارائه می شوند. برای کسب اطلاعات در مورد مشاغل وابسته به انیمیشن سازی دو بعدی، کلاس های آموزش مختص بازار کار و آموزش پروژه محور، انتخاب خوبی برای شما خواهند بود.
نتیجه آن که، انیمیشن دو بعدی، ایجاد حرکت در یک فضای هنری دو بعدی است. این، شامل نمایش متوالی تصاویر یا فریم ها است که هر اسلاید، کمی متفاوت از اسلاید قبلی است تا ظاهری از حرکت ایجاد شود. این، شامل سبک های مختلفی از نقاشی های خطی ساده گرفته تا آثار هنری پیچیده و دقیق، که به طیف وسیعی از بیان خلاق منجر می شود، است.